(98) 913 687 4610
 ایران، یزد
کارخانه‌های کاشی و سرامیک میبد یزد

کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های کاشی و سرامیک میبد یزد


بهترین کارخانه‌های کاشی، سرامیک، پرسلان و گرانیت میبد


میبد از مهمترین شهرستان‌های استان یزد است که پس از مرکز استان پرجمعیت‌ترین شهر این استان می‌باشد. روزگاری عمده کسب و کار مردم این شهرستان کشاورزی و تولید صنایع دستی نظیر زیلو و سفال بود. اما در دهه‌های اخیر ایده راه‌اندازی کارخانه‌های کاشی و سرامیک در این شهرستان شکل گرفت و بعد از آن واحدهای صنعتی دیگری مانند صنایع پلیمری، مواد غذایی، خوراک دام و طیور، لعاب‌سازی و لوازم پزشکی نیز ایجاد شد. هم اکنون میبد که روزی مردمانش برای کار به شهرهای دیگر می‌رفتند، به عنوان یک شهر صنعتی پذیرای مهاجرانی از سایر نقاط کشور است و شغل بسیاری از مردم میبد، مرتبط با کاشی و سرامیک شده‌است.

کاشی احسان میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کاشی گرانیتی- کارخانه احسان میبد

کارخانه کاشی احسان میبد

کارخانه کاشی احسان میبد تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک کف، دیوار و کاشی گرانیتی در اندازه‌های متنوع است. کاشی گرانیتی نوعی کاشی و سرامیک با طرح سنگ است که از سنگ طبیعی گرانیت ساخته شده‌است. سنگ گرانیت از درجه سختی بسیار بالایی برخوردار است و در برابر فشار و ضربه مقاوم است لذا کاشی و سرامیک‌های گرانیتی در هر جایی قابل استفاده هستند. کاشی و سرامیک‌های گرانیتی در برابر تغییرات ناگهانی آب‌وهوا، رطوبت و مواد شیمیایی مقاوم هستند و احتمال شکسته شدن آنها بسیار کم است. این کاشی‌ها طول عمر بالایی دارند و تا مدت زمان زیادی، جلای شیشه‌ای و درخشش اولیه خود را حفظ کرده و با توجه به براق بودنشان، بازتاب نور خیلی خوبی دارند. این سرامیک‌ها بیشتر در رنگ‌های تیره و قهوه‌ای تولید می‌شوند و برای فضاهای آرام و دنج مناسب هستند. دقت داشته باشید که کاشی‌های براق، لغزنده هستند و هنگام عبور کردن باید مراقب سطح سرامیک‌ها باشید که مرطوب نباشد. سرامیک‌های گرانیتی وزن زیادی دارند لذا نصب آنها کمی سخت‌تر از سرامیک‌های معمولی است. همچنین هزینه نصب و حمل‌ونقل کاشی گرانیتی بیشتر است. تمیز کردن این کاشی‌ها کمی سخت است و بهتر است تا کثیف شدند زود برای نظافت آنها دست به کار شوید. البته این کاشی‌ها خیلی دیرتر از کاشی‌های معمولی چرک و آلودگی‌ها را به خود می‌گیرند و مقاومت بالایی در برابر لکه‌ها دارند.

کاشی روکابینتی طرح سنگ

مجتمع کاشی میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف پذیرایی

کارخانه مجتمع کاشی میبد

مجتمع کاشی میبد یکی از بهترین کارخانه‌های کاشی و سرامیک میبد یزد است که انواع کاشی‌های دیواری و سرامیک کف را تولید می‌کند. محصولات مجتمع کاشی میبد دارای تنوع بسیار بالایی در طرح و اندازه می‌باشد و همین امر باعث شده این برند یکی از پرطرفدارترین برندها در صنعت کاشی و سرامیک ایران باشد. انواع کاشی دیوارپوش آشپزخانه، سرامیک کف، کاشی نما و کف پذیرایی در طرح‌های بسیار جذاب و با کیفیت عالی، از محصولات این کارخانه است. در انتخاب سرامیک کف آشپزخانه به یک نکته کلیدی دقت داشته باشید که کاشی با ابعاد خیلی کوچک و خیلی بزرگ انتخاب نکنید و اندازه 60*60 یک گزینه مناسب است.

کارخانه کاشی ارچین میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف حیاط

کارخانه کاشی ارچین میبد

کارخانه کاشی ارچین میبد در کیلومتر 6 جاده میبد-یزد قرار دارد و تولیدکننده کاشی کف و دیوار برای انواع فضاها مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی، نما و اداری است. کارخانه کاشی ارچین میبد با بکارگیری تکنولوژی چاپ دیجیتال، کاشی‌های بسیار متنوعی از نظر رنگ و طرح تولید می‌کند. در انتخاب سرامیک کف آشپزخانه دقت داشته باشید که درصد جذب آب آن پایین باشد.

20 طرح متنوع کاشی حیاط و باغچه

کاشی نارین میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی راه پله

کارخانه کاشی نارین میبد

کارخانه کاشی نارین میبد انواع سرامیک براق، کاشی و سرامیک لعاب‌دار و کاشی و سرامیک پولیش را تولید می‌کند. یکی از پرطرفدارترین طرح‌های کاشی‌های بین‌کابینتی نمونه‌های آجری هستند که کارخانه کاشی نارین میبد، این سبک کاشی را در طیف رنگی متنوعی تولید می‌کند.

20 طرح متنوع کاشی راه پله

کاشی نگین میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی پله

کارخانه کاشی نگین میبد

شرکت کاشی نگین میبد تولیدکننده انواع کاشی و سرامیک کف و دیوار در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف، در استان یزد است. انواع کاشی استخری، بین کابینتی، کاشی حیاط، کف پارکینگ، کف پذیرایی، سرامیک راه‌پله و سرامیک حمام تنها بخشی از تولیدات این کارخانه میبدی است.

کاشی درساسرام میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی شومینه

کارخانه کاشی درساسرام میبد

شرکت کاشی درساسرام میبد تولیدکننده انواع کاشی دیوار و سرامیک کف است. کاشی نمای ساختمان، دیوار مغازه، سرویس بهداشتی، حمام، کف پذیرایی و کف حیاط از جمله محصولات تولیدی این کارخانه میبدی است.

کاشی نوآوران میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی بک اسپلش

کارخانه کاشی نوآوران میبد

شرکت کاشی نوآوران در منطقه صنعتی میبد فعالیت می‌کند و تولید کننده کاشی کف است. انواع کاشی کف، شامل کاشی سرامیکی، کاشی پرسلانی، کاشی گرانیتی، کاشی سنگ طبیعی و کاشی کف نسوز می‌باشد. کارخانه کاشی نوآوران تولید کننده کاشی کف سرامیکی است. این کارخانه با ماشین‌آلات دیجیتال مجهز شده‌است که می‌تواند باعث بهبود کیفیت و دقت تولید شود. این امر می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای این کارخانه در بازار کاشی و سرامیک عمل کند.

کاشی کیمیاسرام میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف آشپزخانه

کارخانه کاشی کیمیاسرام میبد

شرکت کاشی کیمیا سرام میبد در سال ۱۳۸۱ در زمینی به مساحت 400 هزار مترمربع و با سالن تولیدی به مساحت ۳۵۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی جهان‌آباد میبد استان یزد، بنیان نهاده شد.

کاشی ستاره میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی دیوار حمام

کارخانه کاشی ستاره میبد

شرکت کاشی و سرامیک ستاره میبد در خرداد 1383 در شهر تاریخی و زیبای میبد استان یزد تاسیس گردید. این شرکت با بهره‌گیری از پرسنل باتجربه و کارآزموده و جدیدترین فناوری، برترین و مرغوب‌ترین تولیدات خود را مطابق با استانداردهای جهانی به بازارهای هدف در داخل و خارج از کشور عرضه می‌نماید.

کاشی ماهان میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف استخر

کارخانه کاشی ماهان میبد

کارخانه کاشی و سرامیک ماهان سرام در سال 1389 با هدف تولید 5 میلیون مترمربع انواع کاشی و سرامیک در شهر میبد استان یزد راه‌اندازی شد. این کارخانه در جاده میبد-یزد قرار دارد.

کاشی عمارت میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف باغ

کارخانه کاشی عمارت میبد

کارخانه کاشی عمارت میبد در سال 1385 با هدف تولید 5 میلیون مترمربع انواع محصولات کاشی و سرامیک با زیر بنایی به مساحت 23 هزار مترمربع در شهر میبد استان یزد راه‌اندازی شد.

کاشی باستان میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف اطاق خواب

کارخانه کاشی باستان میبد

کارخانه کاشی باستان میبد، با ظرفیت تولید سالانه 11 میلیون مترمربع محصولات کاشی و سرامیک از سال 1382 در قالب گروه بزرگ تاپ‌سر فعالیت خود را آغاز کرد.

کاشی پارسیان میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی دیوار آشپزخانه

کارخانه کاشی پارسیان میبد

کارخانه کاشی پارسیان میبد در سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در زمینه تولید کاشی و سرامیک کف و دیوار در طرح‌ها و اندازه‌های متنوع آغاز نموده است. ظرفیت تولید شرکت ۶۰۰ هزار مترمربع کاشی دیواری و ۱/۵ میلیون مترمربع کاشی کف می‌باشد.

کاشی ارگ میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف حمام

کارخانه کاشی ارگ میبد

کارخانه کاشی ارگ میبد که در جاده میبد-یزد احداث شده، انواع کاشی و سرامیک را تولید می‌کند.

کاشی گلچین میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف بالکن

کارخانه کاشی گلچین میبد

شرکت کاشی گلچین میبد یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های محصولات سرامیکی کشور در سال 1380 تاسیس شد. این شرکت در حال حاضر با بهره‌گیری از مدرنترین دستگاه‌های روز دنیا، روزانه 42،000 مترمربع انواع کاشی و سرامیک در ابعاد مختلف عرضه می‌نماید و یکی از تولیدکننده‌های معروف کاشی در میبد و یزد به شمار می‌آید.

کاشی نازسرام میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف حیاط

کارخانه کاشی نازسرام میبد

شرکت نازسرام میبد در سال 1385 وارد صنعت کاشی و سرامیک ایران شد. استفاده از پرس‌های فوق قوی در کنار خطوط تولید مجهز به تکنولوژی روز دنیا همچون دستگاه‌های چاپ دیجیتال، تولیدات این شرکت را هم تراز با نمونه‌های برتر جهانی قرار داده است. محصولات متمایز با ابعادی متفاوت به همراه نمادهای ایرانی از ویژگی‌های منحصر به فردی است که نازسرام میبد، با تکیه بر آن در عرصه بازار حضور یافته است.

کاشی صدراسرام میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف رستوران

کارخانه کاشی صدراسرام میبد

کارخانه کاشی صدراسرام میبد با هدف تولید سالیانه پنج‌میلیون مترمربع سرامیک کف احداث شده‌است. کاشی سرامیکی که از مواد خاکی و سیلیکاتی تشکیل شده‌است، با سایزها و رنگ‌های متنوعی تولید می‌شود. این شرکت میبدی، سرامیک با طرح‌های بسیار متنوعی تولید می‌کند و زمینه اشتغال برای بسیاری از مردم میبد را فراهم کرده است.

کاشی مریم میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی کف طرح چوب

کارخانه کاشی مریم میبد

شرکت کاشی مریم میبد در سال 1381 فعالیت تولیدی خود را برای تولید انواع سرامیک، آغاز کرد. این کارخانه در جاده میبد-یزد واقع شده است.

کاشی نمای ساختمان میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

کارخانه‌های میبد، کاشی نمای ساختمان

کارخانه کاشی امین میبد

کارخانه کاشی امین میبد تولیدکننده کاشی پرسلان با بهترین کیفیت و قیمت مناسب است. کاشی پرسلانی از مواد معدنی و شیمیایی، به خصوص کائولنو فلدسپات، ساخته می‌شود و بسیار محکم و مقاوم در برابر ضربه و خراش است. این نوع کاشی در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این کارخانه کاشی در جاده میبد-یزد واقع شده است.

موزاییک اتوماتیک میبد | صنعت کاشی و سرامیک میبد

موزاییک اتوماتیک میبد

موزاییک اتوماتیک میبد

شرکت موزاييک اتوماتيک ميبد، تولیدکننده واش بتن، موزائیک پرسی تک‌لایه و دولایه در انواع حیاطی، گرانیتی و کفپوش بتنی و شیاردار مناسب پیاده‌رو است.

متن دیدگاه

ماه رمضان در کشورهای مختلف

رمضان در کشورهای مختلف

سفره افطار، تزیین خیابان ها
جشنواره رمضان

جشنواره رمضان

هالووین در کشورهای مختلف

هالووین در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال هالووینی
جشنواره هالووین

فستیوال هالووین

زمستان در کشورهای مختلف

زمستان در کشورهای مختلف

معرفی 20 فستیوال برفی
جشنواره برفی

فستیوال زمستانی

روز ولنتاین در کشورهای مختلف

ولنتاین در کشورهای مختلف

معرفی 23 فستیوال ولنتاینی
شب یلدا در کشورهای مختلف

یلدا در کشورهای مختلف

آشنایی با 21 فستیوال یلدایی
جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان

جاهای دیدنی چابهار

جاهای دیدنی سیستان و بلوچستان
سوغات خوراکی و صنایع دستی چابهار

سوغات چابهار

از چابهار چه بخریم؟
سوغات خوراکی و صنایع دستی اصفهان

سوغات اصفهان

از اصفهان چه بخریم؟